خدا کنه
نوشته شده توسط : siah-sefid

 

آبرومو ریختی زمین من آبروتو میبرم

اگه تو دیوونه باشی من از تو دیوونه ترم

برای دل شکستنم هزار تا برنامه داری

بگو چه طور دلت میاد سر به سر من بزاری

 

 
پا روی قلبم بزاری
 
 

عشق گذشته که سرد سردی من آرزومه که بر نگردی

با قلب تنهام ببین چه کردی من آرزومه که بر نگردی

تویی که عمری رو فقط به فکر آزار منی

خداکنه که وا نشه به هر دری که میزنی

خدا کنه که مثل من یه قلب بی قرار بشی

خدا کنه که بعد از این به درد من دچار بشی
 
 

به درد من دچار بشی
 






:: موضوعات مرتبط: شعر , شعر عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: غمگین , آخر , آخرین , احساس , از , ما , اول , تگه , ای , خسته , باید , بدون , برای , به , بهش , بگو , بی , بیا , یکی , یک , یه , یا , که , کسی , ها , هامون , هم , همه , قصه , فقط , فکر , غم , عکس , فرشته , دوری , ذهن , دنیا , جاده , خدا , دست , دوست , دوست داشتن , دلم , روز , شب , عزیز , خاطره , تب , چشم , چشمی , واسه , پس , خون , خونی , دکلمه غمگین , عشق , نفرت , کلمات عاشقانه , کلمات غمگین , کلمات , عشقی , شکست , غم , غمگین , متن , شعر , دکلمه , متن عاشقانه , شعر عاشقان , دکلمه عاشقانه , متن غمگین , شعر , عشق , غمگین , افسرده , تنها , اشک , تنهایی , اندوه , مرگ , شکست , ,
:: بازدید از این مطلب : 581
|
امتیاز مطلب : 65
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: